Resultat 1 till 8 av 8

gäller min avatar

Detta är en diskussion som rör gäller min avatar i Övrigt som rör forumet-forumet, som är en del av Forumet-kategorin; Nin bild är borta nu men jag hade den förut vart är den??? var den förstor eller gills den inte ...

Registrerad användare McFreedys avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Rykteskraft
    0

Standard gäller min avatar

Nin bild är borta nu men jag hade den förut vart är den???
    var den förstor eller gills den inte av er???
    AMD finner saker det andra inte finner!!
    Och ATI är där ingen annan har varit!!
    AMD Forum det är där man är lite finare,lite bättre och smartare!

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Standard Re: gäller min avatar

Troligtvis är det så att du har angett en extern URL som din avatar hämtas från, och att den servern antingen ligger nere eller att bilden är borttagen därifrån.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Registrerad användare Douglas Salos avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Rykteskraft
    0

Du kan väl göra som jag, ladda upp en liten bild.
    Max storlek 110x110 pixels.
    SE Kontrollpanel -> Profil -> Visningsbild
    douglasen

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Det är bra om man läser forumnyheterna också: problem-med-disksystem-har-orsakat-vissa-bildforluster-t3559.html

//AMD

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Citat Ursprungligen postat av AMD
    Det är bra om man läser forumnyheterna också: problem-med-disksystem-har-orsakat-vissa-bildforluster-t3559.html

//AMD
    Visst, men det felet jag antog att det kunde vara är också ganska sannolikt, och det har hänt förut att det har varit det problemet när avatarer inte har har synts.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Citat Ursprungligen postat av lbs129
    Visst, men det felet jag antog att det kunde vara är också ganska sannolikt, och det har hänt förut att det har varit det problemet när avatarer inte har har synts.

Mvh Johan
    I det här fallet försvann flera avatarer samtidigt bl.a. även Kristers Bensins så jag är rätt säker på att det beror på problem med disksystemet som rapporterats tidigare. Dessutom, ser man att sin avatar inte visas korrekt är det enkelt att lösa det genom att ladda upp den på nytt. Det är lika trist för oss andra i forumet att se trasiga avatarer som det är för den enskilde medlemmen i fråga.

//AMD

Registrerad användare McFreedys avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Rykteskraft
    0

Tack amd för svaret de var jag som flyttade den från min dator mapp till en annan nu är det fixat men du när skulle de där 5870x2 komma egentligen har du hört nåt om den eller???? jag vet att det är fel forumavdelning men du kanske vet mer än oss här
    AMD finner saker det andra inte finner!!
    Och ATI är där ingen annan har varit!!
    AMD Forum det är där man är lite finare,lite bättre och smartare!

Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Citat Ursprungligen postat av McFreedy
    Tack amd för svaret de var jag som flyttade den från min dator mapp till en annan nu är det fixat men du när skulle de där 5870x2 komma egentligen har du hört nåt om den eller???? jag vet att det är fel forumavdelning men du kanske vet mer än oss här
    Ingen orsak.

5870X2 har döpts om till 5970 och borde lanseras inom kort.

//AMD

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website