Visa resultat för omröstning: Galleri eller köp och sälj?

Antal röster
10. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Galleri

8 80,00%
  • Köp och sälj

2 20,00%
Resultat 1 till 5 av 5

Galleri i eller köp och sälj?

Detta är en diskussion som rör Galleri i eller köp och sälj? i Övrigt som rör forumet-forumet, som är en del av Forumet-kategorin; Hej! Jag är intresserad av att veta vad ni tycker är viktigast av att införa en gallerifunktion där man kan ...

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard Galleri i eller köp och sälj?

Hej!

Jag är intresserad av att veta vad ni tycker är viktigast av att införa en gallerifunktion där man kan publicera bilder, eller en köp och säljdel där man kan lägga ut annonser på hårdvara osv. Köp och säljforumen ska alltså ersättas med en egen del i forumet och inte bestå av två forum som idag.

Min ambition är att båda dessa funktioner ska finnas tillgängliga på AMD Forum men de kanske införs stegvis. Så vilken funktion vill ni prioritera först?

När ni röstar så röstar ni alltså på det ni vill se införas först, inget annat. Båda funktionerna är lika viktiga som jag ser det.

VIP Tobias Perssons avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

jag röstade på galleri, då jag tycker det vore roligt att få se lite bilder på andras datorer.
    Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
    Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
    Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Hade vi haft fler medlemmar köp/sälj absolut. Men som det är idag har vi ett mycket aktivt forum -> MEN <- antalet aktiva medlemmar är inte så stort därför känns en sådan funktion onödig. Så ja tror ett galleri tillför mer till AMD Forum tills vidare, det användes mycket väl innan vi bytte till vBulletin

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jacob Hugosson Visa inlägg
    Så ja tror ett galleri tillför mer till AMD Forum tills vidare, det användes mycket väl innan vi bytte till vBulletin
    Ja, gallerimodden till vårat gamla phpBB3-forum var riktigt trevlig.

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Standard

Ett galleri i första hand tycker jag, och anledningen är nog främst medlemsantalet precis som andra har påpekat. Dock vore en Köp och Sälj-funktion inte fel det heller.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website