Resultat 1 till 6 av 6

Om färg på hemsidan dvs text

Detta är en diskussion som rör Om färg på hemsidan dvs text i Övrigt som rör forumet-forumet, som är en del av Forumet-kategorin; Hej det är så att jag har stött på de som inte hänger här så ofta som jag har sagt ...

Registrerad användare McFreedys avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Rykteskraft
    0

Standard Om färg på hemsidan dvs text

Hej det är så att jag har stött på de som inte hänger här så ofta som jag har sagt att de är en gräslig och oläslig ljus grön färg.Kan man inte göra den mera grönare så det går att läsa den texten också??
    Och jag har också märkt att vissa skärmar gör ljusa grön ännu ljusare så de knappt kan läsas. Vad har AMD moderatorer för synpunkter om det?.
    Verkar som den ljusa gröna är på frammarsh hos flera som har hemsidor
    AMD finner saker det andra inte finner!!
    Och ATI är där ingen annan har varit!!
    AMD Forum det är där man är lite finare,lite bättre och smartare!

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

En del är roliga, minst sagt. Standardstilen är en av de populäraste stilarna som laddas ner hos vbulletin.org och den används av vbseo.com. Aldrig hört någon klaga på den, däremot finns det flera trådar där användarna tjatar på att vBSEO ska lansera stilen officiellt så att fler kan ladda ned den. För de som av någon anledning inte gillar den gröna färgen finns en mycket enkel lösning och det är att använda en annan stil, förslagsvis "vB4 Default Style". Alla kan byta stil och det görs längst ner till vänster. Svårare än så är det inte. Medlemmar hos AMD Forum kan välja standarstil som alltid används. Detta görs under "Inställningar" uppe till höger när man loggat in.

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Sitter man på en skärm som inte är allt för gammal så är det här med färger inget direkt problem är väl min åsikt?

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Standard

Självklart kan man tycka olika om designen på sidan, men då är det bara att byta tema längst ner till vänster på sidan så som Daniel sa.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Registrerad användare McFreedys avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Rykteskraft
    0

Standard

jo jag tackar skall framföra de till dem som klagar!!
    AMD finner saker det andra inte finner!!
    Och ATI är där ingen annan har varit!!
    AMD Forum det är där man är lite finare,lite bättre och smartare!

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Thumbs up

Citat Ursprungligen postat av McFreedy Visa inlägg
    jo jag tackar skall framföra de till dem som klagar!!

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website