• Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Bemused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Enraged
  • Friendly
  • Geeky
  • Godly
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • Meh
  • Piratey
  • Poorly
  • Sad
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • Wtf
  • Resultat 1 till 3 av 3
    Like Tree1Likes
    • 1 Post By vasagos

A3400 klockar som en gud ... eller ?? :)

Detta är en diskussion som rör A3400 klockar som en gud ... eller ?? :) i Processorer-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Testade a3400an lite som jag fick från tävlingen nyligen tänkte att jag kunde prova lite lätt oc så körde på ...

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jan 2013
      Rykteskraft
      0

Standard A3400 klockar som en gud ... eller ?? :)

Testade a3400an lite som jag fick från tävlingen nyligen tänkte att jag kunde prova lite lätt oc så körde på multipliern lite och den gick att klocka som fan inte minsta varm och bus enkel oc 3700mhz och verkade helt stabil på låg volt ^^ = kanon

MEN efter lite testande verkade prestanda ökningen suspekt efter snabb test i 3dmark verkade fps skillnaden vara = 0
      hmm kanske maxxar gpu delen och mhz´n inte spelar nån roll men lite skillnade borde det vara ...kliar sig i skägget lite
      hyper pi 28sec i 3700mhz hmmm hade jag inte det med i 2700 mhz "har skit slött minne i just nu för jag hade det liggande" testade att klocka ner och köra ett test och exakt lika .....hmmm ahaaaa är nog låst multiplier
      testar fsb 110fsb svartt skärm = fuckit spelar ingen roll ska gå som htpc i.a.f
      men var lite knepigt att ökningen kom med även om det var låtsas mhz ...tom jag som klockat allt från pII/k62 tiden och framåt vart nästan lurad där

Admin
      is active

I am:
      Sneaky

Daniel Anderssons avatar
      Reg.datum
      sep 2008
      Blogginlägg
      33
      Rykteskraft
      10

Standard

De är väl inte direkt kända för att klocka bra, men kul att du försökte dig på det i alla fall. Är du nöjd med prylarna du vann annars?

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jan 2013
      Rykteskraft
      0

Standard

Absolut funkar kanon som htpc sval tyst och presterar långt bättre än förväntat hittade på 4gb ram till den av lyx märket kingtiger för 100kr beg 1600 cas 9 som förvånande nog klarade 1833 cas 9 sen 2 x kontroller så den rullar på som surftv/tvspel/htpc
      har även haft lite tankar om den ska få gå som lite enklare server med men det ligger fortfarande på ide stadiet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
    • Du får inte posta svar
    • Du får inte posta bifogade filer
    • Du får inte redigera dina inlägg
    •  

Sökmotoroptimering