Resultat 1 till 2 av 2

Ati hd5700 sharder model 3.0 problem!

Detta är en diskussion som rör Ati hd5700 sharder model 3.0 problem! i Grafikkort-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Var ska man börja Jo! när jag köpte 2 nya spel wrc2010 och formula1 installerade jag dom som vanligt men ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    jun 2011
    Rykteskraft
    0

Unhappy Ati hd5700 sharder model 3.0 problem!

Var ska man börja Jo! när jag köpte 2 nya spel wrc2010 och formula1 installerade jag dom som vanligt men förståss dök det upp problem. I foruma 1 kunde man inte se texten eller menyn p.g.a olika färger blandade och med wrc gick allt bra ända till jag började köra då såg man ingenting för konstiga saker flög i luften och hindrade mig från att se vägen,bilen o.s.v. Men sen prövade jag att ladda ner uppdateringar för mitt grafikkort AtI HD5700. sen startade jag om min dator och då stog det att inga ati grafikkorts drivrutiner installerats och när jag tänkte spela wrc 2010 stog det DITT GRAFIKKORT BEHÖVER SHADER MODEL 3.0 för att läsa av pixel shader 3.0. Vad är felet?

Grafikkort ATI HD5700
    Processor PHENOMtm 2 x2 555procesor 3.20ghz 2st
    Windows 7 home premium 32bitz

Registrerad användare
    Reg.datum
    jan 2009
    Ålder
    24
    Rykteskraft
    0

Standard

Du får installera om drivrutinerna.
    Lada ner först rätt version av ATi drivrutiner.
    ATI Radeon

Börja med att sedan avinstallera hela ATi drivrutins paketet med avinstalleraren i "lägg till/ta bort program".
    Starta om datorn.
    Sedan se till att kontrollera att drivrutinen verkligen avinstallerades. kan eventuellt behövas lite manuel borttagning men inte alltid nödvändigt.
    Ta sedan och installera om drivrutinen med nyaste versionen som på länken ovan.
    "Catalyst Software Suite 57.4 MB 11.6 6/15/2011"

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website