• Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Bemused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Enraged
  • Friendly
  • Geeky
  • Godly
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • Meh
  • Piratey
  • Poorly
  • Sad
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • Wtf
  • Resultat 1 till 5 av 5

Enhetshanteraren visar drivisar från 2010 trots flera ominstallationer.

Detta är en diskussion som rör Enhetshanteraren visar drivisar från 2010 trots flera ominstallationer. i Grafikkort-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Hej AMD forum. Mitt problem är att som rubriken lyder kan jag ej få enhetshanteraren att visa rätt info. Detta ...

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jun 2012
      Rykteskraft
      0

Standard Enhetshanteraren visar drivisar från 2010 trots flera ominstallationer.

Hej AMD forum.

Mitt problem är att som rubriken lyder kan jag ej få enhetshanteraren att visa rätt info. Detta gör mig orolig då jag ca 5-6 gånger försökt installera de rätta drivrutinerna. Jag har bildskärmskortet AMD radeon hd 6650m, jag sitter alltså på en bärbar burk som är ca 1 år gammal.

Den senaste jag försökt installera är version 12.4. Men ack. Det står fortfarande fel. Enligt datorn har jag version 8.783.2.0 som är daterad från 2010-10-28.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra då jag har försökt med allt. Driver sweeper för att få bort allt och sen ominstallera. Samma sak fast avinstallation i felsäkert läge.

I enhetshanteraren om jag går på egenskaper och sen visa mer info om vad för filer den använder får jag en jävla massa. Jag kan nog inte lista allt här men jag undrar, hur många ska den använda? Har jag massa filer som ligger någonstans och skruvar med min dator? Om ni behöver ytterligare info än det som följer, säg till!

Datortyp - Bärbar
      Tillverkare - Packard Bell
      Datorverson - easynote tk81
      processor - AMD phenom II x4 n950

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Micke50s avatar
      Reg.datum
      apr 2012
      Ålder
      51
      Blogginlägg
      1
      Rykteskraft
      2

Standard

Vad händer om du avinstallerar all grafik drivisar ?
      Försök att använda detta :Download Revo Uninstaller Freeware - Free and Full Download - Uninstall software, remove programs, solve uninstall problems gratis versionen den tar bort all dynga som blir kvar efter att du tar bort program.
      mvh.Micke

Admin
      is active

I am:
      Sneaky

Daniel Anderssons avatar
      Reg.datum
      sep 2008
      Blogginlägg
      33
      Rykteskraft
      10

Standard

Uppstår det några felmeddelanden under installationen eller genomförs den fullständigt utan några problem? Antar då att du har Catalyst Control Center (eller AMD VISION Engine Control Center som det heter numera) installerad. Klicka på "Information" längst ner, sedan på programvara. Kan du ta ett skärmklipp därifrån och klistra in här? Kan vara så att placeringen är annorlunda i Catalyst Control Center men leta upp stället där de visar information om programvaran.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jun 2012
      Rykteskraft
      0

Standard

För det första när jag öppnade amd vision control centre står det att jag inte har en amd drivrutin installerad. Det har jag dock då jag tydligt ser det i enhetshanteraren. tryck på information? Det finns typ inte

Admin
      is active

I am:
      Sneaky

Daniel Anderssons avatar
      Reg.datum
      sep 2008
      Blogginlägg
      33
      Rykteskraft
      10

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mr.Bubbles Visa inlägg
      För det första när jag öppnade amd vision control centre står det att jag inte har en amd drivrutin installerad. Det har jag dock då jag tydligt ser det i enhetshanteraren. tryck på information? Det finns typ inte
      Börjar få slut på idéer men kan du prova använda AMD Driver Autodetect och ladda ner den vägen. Inte för att jag tror det gör någon skillnad men du kan ju prova. Finns här: AMD Driver Autodetect.

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
    • Du får inte posta svar
    • Du får inte posta bifogade filer
    • Du får inte redigera dina inlägg
    •  

Sökmotoroptimering