Ska köpa ett nytt moderkort någon gång denhär månaden...Vet inte riktigt om jag ska ta AM2+ eller AM3 heller, har 4GB DDR2 som kan återanvändas(dock vet jag inte om de fungerar korrekt, eller om det var det tidigare moderkortet som hade fel på portarna)
Kollade lite snabbt på dustin och såg detta moderkort...Tycker priset är ok, och när man ser processorstödet så klarar den en Phenom II X2 550BE utan att uppdatera BIOS först
GIGABYTE GA-870A-UD3, AMD870 AM3, ATX - Specifikationer
Jag är självklart intresserad av att få ett moderkort som kan låsa upp kärnor(en Phenom II X2 550BE), skulle sannerligen vara trevligt att få en fyrkärnig processor gratis
Det jag undrar angående upplåsningen är, ifall alla moderkort som kan låsa upp kärnor, kan låsa upp enbart kärna 3 eller 4 ifall någon av dem är instabil, och på så sätt iaf få en trekärnig processor? När jag sökt runt så verkar det vara vissa moderkort som kan välja vilka kärnor som ska låsas upp, men andra inte...
Ifall någon har något specifikt att rekommendera så skriv det gärna, men jag vill helst köpa från Dustinhome eller Inet

LinkBack URL
About LinkBacks

Svara med citat

Bokmärken