Resultat 1 till 7 av 7

Sapphire är otrogna

Detta är en diskussion som rör Sapphire är otrogna i Moderkort-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Dåligt, hade förväntat mig lite AM3+ godis när dom anställde EVGA:s förra moderkortsteam. Hoppas fortfarande dom kommer satsa på AMD(moderkort) ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard Sapphire är otrogna

Dåligt, hade förväntat mig lite AM3+ godis när dom anställde EVGA:s förra moderkortsteam. Hoppas fortfarande dom kommer satsa på AMD(moderkort) i framtiden -.-

Sapphire Readies PC-CI7S42P67 Motherboard, Combines LGA1155 with Hydra | techPowerUp

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Visst fortsätter Sapphire satsa på AMD. Nu senast lanserade de ett nytt moderkort för Zacate: http://en.expreview.com/2011/01/06/s...ard/13729.html.

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daniel Andersson Visa inlägg
    Visst fortsätter Sapphire satsa på AMD. Nu senast lanserade de ett nytt moderkort för Zacate: http://en.expreview.com/2011/01/06/s...ard/13729.html.
    Hoppas bara vi får se Sapphire satsa mer på high-end fronten när det kommer till moderkort. Hade hoppats att Sapphire skulle bli AMD:s egna EVGA när det kom till moderkort efter uppköpet av deras ingenjörer.

Registrerad användare
    Reg.datum
    dec 2010
    Ålder
    24
    Rykteskraft
    0

Standard

Mer highend mobos från dom tack, vill ha till min rig ju
    Moderkort: Asus Crosshair III Formula. CPU: AMD Phenom II 1090T. Minne: 2x2GB Corsair XMS3 1600MHz. GPU: AMD HD5850. PSU: CoolerMaster UCP 1100Watt. Chassi: NZXT KHAOS

4TI
    4TI är inte uppkopplad
    VIP 4TIs avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Rykteskraft
    2

Standard

Sapphire utökar nu även med Pure Black för LGA 1366/X58
    En recension om någon orkar läsa. Det ser svart ut just nu
    Sapphire Begins Making Pure Black P67 & X58 Intel Motherboards - SAPPHIRE Pure Black X58 - Legit Reviews

4TI
    4TI är inte uppkopplad
    VIP 4TIs avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Rykteskraft
    2

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jacob Hugosson Visa inlägg
    Hoppas bara vi får se Sapphire satsa mer på high-end fronten när det kommer till moderkort. Hade hoppats att Sapphire skulle bli AMD:s egna EVGA när det kom till moderkort efter uppköpet av deras ingenjörer.
    Är inne på samma linje. Jag hade verkligen hoppats att Sapphire hade hållits AMD exclusive och inte enbart Elite partner.
    High-end ser de nog att bli i varje fall. De kör med spännings mätpunkter, kvalitets kondensatorer samt spolar.
    Dessutom ser de ut att utrusta sina moderkorten med Hydra-chip framom n200, vilket jag gillar.

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av 4TI Visa inlägg
    Är inne på din linje. Jag hade verkligen hoppats att Sapphire had hållits AMD eclusive och inte enbart Elite partner.
    High-end ser det nog att bli i varje fall. De kör med spännings mätpunkter, kvalitets kondensatorer och spolar.
    Dessutom ser de ut att utrusta moderkorten med Hydra-chip framom n200, vilket jag gillar.
    Nvidia NF200 är en de-accelerator Nej men allvarligt det chipet har så sjukt höga latenser att det inte gör någon nytt i praktiken - det ser bara bra ut på pappret och vid marknadsföring. Lucid har i alla fall en riktig PCI-E hub som är värt att använda. Glömde jag att NF200 har en TDP på massiva 12W?

Nu väntar jag också på deras moderkort till AM3+, det är trotsallt EVGA:s moderkortsteam dom köpt upp

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website