Dåligt, hade förväntat mig lite AM3+ godis när dom anställde EVGA:s förra moderkortsteam. Hoppas fortfarande dom kommer satsa på AMD(moderkort) i framtiden -.-
Sapphire Readies PC-CI7S42P67 Motherboard, Combines LGA1155 with Hydra | techPowerUp
Detta är en diskussion som rör Sapphire är otrogna i Moderkort-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Dåligt, hade förväntat mig lite AM3+ godis när dom anställde EVGA:s förra moderkortsteam. Hoppas fortfarande dom kommer satsa på AMD(moderkort) ...
Dåligt, hade förväntat mig lite AM3+ godis när dom anställde EVGA:s förra moderkortsteam. Hoppas fortfarande dom kommer satsa på AMD(moderkort) i framtiden -.-
Sapphire Readies PC-CI7S42P67 Motherboard, Combines LGA1155 with Hydra | techPowerUp
Visst fortsätter Sapphire satsa på AMD. Nu senast lanserade de ett nytt moderkort för Zacate: http://en.expreview.com/2011/01/06/s...ard/13729.html.
Mer highend mobos från dom tack, vill ha till min rig ju![]()
Moderkort: Asus Crosshair III Formula. CPU: AMD Phenom II 1090T. Minne: 2x2GB Corsair XMS3 1600MHz. GPU: AMD HD5850. PSU: CoolerMaster UCP 1100Watt. Chassi: NZXT KHAOS
Sapphire utökar nu även med Pure Black för LGA 1366/X58
En recension om någon orkar läsa. Det ser svart ut just nu
Sapphire Begins Making Pure Black P67 & X58 Intel Motherboards - SAPPHIRE Pure Black X58 - Legit Reviews
Är inne på samma linje. Jag hade verkligen hoppats att Sapphire hade hållits AMD exclusive och inte enbart Elite partner.
High-end ser de nog att bli i varje fall. De kör med spännings mätpunkter, kvalitets kondensatorer samt spolar.
Dessutom ser de ut att utrusta sina moderkorten med Hydra-chip framom n200, vilket jag gillar.
Nvidia NF200 är en de-acceleratorNej men allvarligt det chipet har så sjukt höga latenser att det inte gör någon nytt i praktiken - det ser bara bra ut på pappret och vid marknadsföring. Lucid har i alla fall en riktig PCI-E hub som är värt att använda. Glömde jag att NF200 har en TDP på massiva 12W?
Nu väntar jag också på deras moderkort till AM3+, det är trotsallt EVGA:s moderkortsteam dom köpt upp![]()
Bokmärken