• Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Bemused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Enraged
  • Friendly
  • Geeky
  • Godly
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • Meh
  • Piratey
  • Poorly
  • Sad
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • Wtf
  • Resultat 1 till 7 av 7

Bra gaming musar

Detta är en diskussion som rör Bra gaming musar i Kringutrustning-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Hej! Jag tänkte höra med er om vad en bra gaming mus ska ha för egenskaper. Själv använder jag en ...

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Mattan88s avatar
      Reg.datum
      jan 2009
      Rykteskraft
      0

Standard Bra gaming musar

Hej!
      Jag tänkte höra med er om vad en bra gaming mus ska ha för egenskaper. Själv använder jag en Logitech MX518 som är toppen. Har bra DPI, bra reaktion, inget hackande, som kan förekomma på trådlösa musar. Ni kan ju berätta om vad ni använder för musar och berätta vad som är positivt med dem samt vad som är negativt med den.
      Sedan får ni även lägga upp länkar på bra gaming musar till ett vettigt pris, runt 500-1000 kr.
      MVH
      Mattan88
      Komplett Gamer i05: Intel Core 2 Quad Q8300, 2,33 GHz, 4 GB RAM, Sapphire Radeon 5770 Lite 1 GB GDDR5, 465 GB HD(intern)+298 GB HD(extern).
      Operativsystem: Windows 7 Ultimate 64 bits.

VIP
      This user has no status.

I am:
      ----

Tobias Perssons avatar
      Reg.datum
      nov 2008
      Blogginlägg
      10
      Rykteskraft
      5

Standard

Jag själv sitter på en MX518 som jag älskar! Dock om jag tar den till örat så piper den (som att man har tinnitus). Men jag egentligen inget negativ att säga om den. Den är inte för stor, dock detta är individuellt.
      Den reagerar bra samt skönt med dom två knapparna på vänster sida (används främst till "fram" & "tebax" i webbläsaren).

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Hunters avatar
      Reg.datum
      dec 2008
      Ålder
      50
      Blogginlägg
      1
      Rykteskraft
      6

Standard

Har också en MX518 Optisk och en G9 Lasermus. Den första är bättre enligt mig trots att G7:an var mycket dyrare. Båda är från logitech
      Senast redigerat av Hunter den 2010-02-16 klockan 02:48.
      CPU: AMD Phenom II 955BE 3.61GHz Quad Core|Moderkort: ASUS 790FX M4A79T Deluxe|Minne: OCZ AMD Black Edition DDR3 12800 1600MHz 4GB (2x2GB)|Grafikkort: Sapphire HD5870 1GB GDDR5 RAM|Operativsystem: Windows XP x64 och Linux Mint 10.10 x64

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

mjaas avatar
      Reg.datum
      feb 2009
      Ålder
      23
      Rykteskraft
      0

Standard

jag har en logitech g9.

Den har en speciell disayn vilket gjorde den svår att vänja sig vid i början.

Men efter någon dag ville jag inte använda någon annan mus igen. Rekommenderas.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Hunters avatar
      Reg.datum
      dec 2008
      Ålder
      50
      Blogginlägg
      1
      Rykteskraft
      6

Standard

Haha, skrev G7, men det ska vara G9 som mjaa skrev givetvis. G7 är ju trådlös och det skulle jag i hela världen aldrig köpa. Jag får fortfarande smällar när jag kommer mot mushjulet. Det händer bara ibland
      Senast redigerat av Hunter den 2010-02-16 klockan 02:55.
      CPU: AMD Phenom II 955BE 3.61GHz Quad Core|Moderkort: ASUS 790FX M4A79T Deluxe|Minne: OCZ AMD Black Edition DDR3 12800 1600MHz 4GB (2x2GB)|Grafikkort: Sapphire HD5870 1GB GDDR5 RAM|Operativsystem: Windows XP x64 och Linux Mint 10.10 x64

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jan 2009
      Ålder
      22
      Rykteskraft
      0

Standard

Jag måste ju rekommendera IntelliMouse Explorer 3.0. Den hänger med i de snabbaste rörelser - om nu det är viktigt för dig.

VIP
      This user has no status.

I am:
      ----

REALINs avatar
      Reg.datum
      mar 2010
      Rykteskraft
      4

Standard

Köpte en Logitech G500 i tisdags eftersom morsan snodde min Razer DeathAdder (fick dock 250kr för den). Kan inte annat än rekommendera denna, Logitech har bra garanti på 3 år också.
      Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
    • Du får inte posta svar
    • Du får inte posta bifogade filer
    • Du får inte redigera dina inlägg
    •  

Sökmotoroptimering