Resultat 1 till 7 av 7

Bra gaming musar

Detta är en diskussion som rör Bra gaming musar i Kringutrustning-forumet, som är en del av Datorkomponenter-kategorin; Hej! Jag tänkte höra med er om vad en bra gaming mus ska ha för egenskaper. Själv använder jag en ...

Registrerad användare Mattan88s avatar
    Reg.datum
    jan 2009
    Rykteskraft
    0

Standard Bra gaming musar

Hej!
    Jag tänkte höra med er om vad en bra gaming mus ska ha för egenskaper. Själv använder jag en Logitech MX518 som är toppen. Har bra DPI, bra reaktion, inget hackande, som kan förekomma på trådlösa musar. Ni kan ju berätta om vad ni använder för musar och berätta vad som är positivt med dem samt vad som är negativt med den.
    Sedan får ni även lägga upp länkar på bra gaming musar till ett vettigt pris, runt 500-1000 kr.
    MVH
    Mattan88
    Komplett Gamer i05: Intel Core 2 Quad Q8300, 2,33 GHz, 4 GB RAM, Sapphire Radeon 5770 Lite 1 GB GDDR5, 465 GB HD(intern)+298 GB HD(extern).
    Operativsystem: Windows 7 Ultimate 64 bits.

VIP Tobias Perssons avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

Jag själv sitter på en MX518 som jag älskar! Dock om jag tar den till örat så piper den (som att man har tinnitus). Men jag egentligen inget negativ att säga om den. Den är inte för stor, dock detta är individuellt.
    Den reagerar bra samt skönt med dom två knapparna på vänster sida (används främst till "fram" & "tebax" i webbläsaren).
    Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
    Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
    Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes

Registrerad användare
    Reg.datum
    dec 2008
    Ålder
    49
    Blogginlägg
    1
    Rykteskraft
    0

Standard

Har också en MX518 Optisk och en G9 Lasermus. Den första är bättre enligt mig trots att G7:an var mycket dyrare. Båda är från logitech
    Senast redigerat av Hunter den 2010-02-16 klockan 02:48.

Registrerad användare mjaas avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ålder
    22
    Rykteskraft
    0

Standard

jag har en logitech g9.

Den har en speciell disayn vilket gjorde den svår att vänja sig vid i början.

Men efter någon dag ville jag inte använda någon annan mus igen. Rekommenderas.

Registrerad användare
    Reg.datum
    dec 2008
    Ålder
    49
    Blogginlägg
    1
    Rykteskraft
    0

Standard

Haha, skrev G7, men det ska vara G9 som mjaa skrev givetvis. G7 är ju trådlös och det skulle jag i hela världen aldrig köpa. Jag får fortfarande smällar när jag kommer mot mushjulet. Det händer bara ibland
    Senast redigerat av Hunter den 2010-02-16 klockan 02:55.

Registrerad användare
    Reg.datum
    jan 2009
    Ålder
    21
    Rykteskraft
    0

Standard

Jag måste ju rekommendera IntelliMouse Explorer 3.0. Den hänger med i de snabbaste rörelser - om nu det är viktigt för dig.

VIP REALINs avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Rykteskraft
    3

Standard

Köpte en Logitech G500 i tisdags eftersom morsan snodde min Razer DeathAdder (fick dock 250kr för den). Kan inte annat än rekommendera denna, Logitech har bra garanti på 3 år också.
    Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website