Resultat 1 till 10 av 10

Bästa bärbara datorn (högst 3000kr)

Detta är en diskussion som rör Bästa bärbara datorn (högst 3000kr) i Bärbara datorer (felsökning och köpråd)-forumet, som är en del av System-kategorin; Vad tror ni jag kan få då? Kom med alternativ. Tipsa om de ni skulle vilja ha . Finns säkert ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    jul 2009
    Rykteskraft
    0

Standard Bästa bärbara datorn (högst 3000kr)

Vad tror ni jag kan få då? Kom med alternativ. Tipsa om de ni skulle vilja ha . Finns säkert inte allt för stora skärmar för en som kostar högst 3000kr men ändå..

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

För max 3000kr finns det inga bra datorer... Enda alternativet är faktiskt Intel Craptom-baserade då men prestandan på dom är, ja Du kommer rycka dig i håret bara av att surfa eller sitta på msn.

VIP Björn Bobergs avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Blogginlägg
    1
    Rykteskraft
    5

Standard

Gissar på att den där kommer att kosta lite mer än 3000 kr. :/
    AMD to the end of my life <3

"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.

This IS SPARTA!

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Björn Boberg Visa inlägg
    Gissar på att den där kommer att kosta lite mer än 3000 kr. :/
    3.990kr kommer den ligga på enligt representanten på Dustin Home Expo... Kan bli lägre med tanke på att det är en netbook konkurrent.

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jacob Hugosson Visa inlägg
    3.990kr kommer den ligga på enligt representanten på Dustin Home Expo... Kan bli lägre med tanke på att det är en netbook konkurrent.
    Jo, och dessutom brukar inte Dustin vara bland de billigaste återförsäljarna. Deras styrka ligger ju i den pålitliga och snabba leveranstiden.

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daniel Andersson Visa inlägg
    Jo, och dessutom brukar inte Dustin vara bland de billigaste återförsäljarna. Deras styrka ligger ju i den pålitliga och snabba leveranstiden.
    Stämmer nog bra 7 timmars batteritid ska den ha också enligt tillverkarna så 3-4 timmar under riktig användning är att räkna med i alla fall så det är ett givet köp om man vill ha en billig dator...

För 3000kr får du ingen bra och ny dator helt enkelt, det bästa du kan göra är att kolla Tradera och Blocket där kan du fynda.

Registrerad användare
    Reg.datum
    apr 2009
    Rykteskraft
    0

Standard

amds billigaste processor som kommer nu med nå¨n trevlig grafikdel lär ju inte vara helt värdelös. lär ju gå att hitta under 3k också
    Less is More

Registrerad användare
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    0

Standard

Jag köpte nyligen en laptop åt min kompis för 2000kr.
    Innehöll en tvåkärnig turion tl-58, ett hd2400xt, 2gb minne och en 160gb hårddisk.
    Så tradera är en plats att leta på
    | Phenom II x6 1055T @ 3800MHz | 4096MB DDR3 1600MHz | Asus M4A89GTD PRO | HD6870 1GB | Antec 300 |

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Standard

Citat Ursprungligen postat av Joki Visa inlägg
    Jag köpte nyligen en laptop åt min kompis för 2000kr.
    Innehöll en tvåkärnig turion tl-58, ett hd2400xt, 2gb minne och en 160gb hårddisk.
    Så tradera är en plats att leta på
    Jo, begagnat kan ofta löna sig! Jag köpte min laptop begagnad för 2000 kr via Blocket för några år sedan och den har jag varit riktigt nöjd med. Dock börjar den bli lite seg nu (Sempron 2800+, uppgraderat till 1 GB RAM, 40 GB HDD, VIA UniChrome Pro) men den var prisvärd då. Största problemet brukar dock vara att batterierna är rätt dåliga eller blir det efter ett tag och de är dyra att byta ut. Batteriet i min laptop håller väl ungefär en timme om man bara surfar.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website