Resultat 1 till 4 av 4

2560x1600 skärmar mainstream - när?

Detta är en diskussion som rör 2560x1600 skärmar mainstream - när? i Bildskärmar och TV-apparater-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; Var inne på prisjakt idag och gissa vad: Prisjakt Skärmar med upplösning 2560x1600 ligger fortfarande på ungefär samma priser som ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard 2560x1600 skärmar mainstream - när?

Var inne på prisjakt idag och gissa vad: Prisjakt

Skärmar med upplösning 2560x1600 ligger fortfarande på ungefär samma priser som för 1-2 år sedan. Är det någon som har läst något eller har någon aning när dom ska börja gå ned i pris?

Sitter idag på en 24" 1920x1200 som jag tycker är för litet, kan alltid skaffa en till skärm men ja gillar mer idén att ha en stor än 2 mindre... Hade en 2560x1600 skärm funnits för närmare 5000-6000kr hade de varit en bra deal i mina ögon men en bra bit över 10.000kr är vad ja vill kalla "för mycket."

Artiklar, rykten?

VIP REALINs avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Rykteskraft
    3

Standard

Hmm ingenaning, men om 2 år kanske priserna börjar gå ner lite?

Är ju inte så många som köper sånna skärmar och jag nöjer mig med min 1920x1080

Registrerad användare Etk tiss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ålder
    48
    Rykteskraft
    0

Standard

Är nog så att många företag , redaktioner mm använder den upplösningen , så det lär nog ta sin tid , innan massorna börjar använda dessa , Sambon min sitter med en sån här Apple Cinema Display 30" - Hitta l
    940BE 3,0 Gigabyte 790Xud3P

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Etk tis Visa inlägg
    Är nog så att många företag , redaktioner mm använder den upplösningen , så det lär nog ta sin tid , innan massorna börjar använda dessa , Sambon min sitter med en sån här Apple Cinema Display 30" - Hitta l
    Gud, vilken skärm!

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website