Resultat 1 till 6 av 6
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Etk tis

Byta bildskärm , från tjock till tunn

Detta är en diskussion som rör Byta bildskärm , från tjock till tunn i Bildskärmar och TV-apparater-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; Men vad är prisvärt ? 20-24 ska den nog va , eller 24 vill jag nog ha , Upplösning 1920 ...

Registrerad användare Etk tiss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ålder
    48
    Rykteskraft
    0

Standard Byta bildskärm , från tjock till tunn

Men vad är prisvärt ? 20-24 ska den nog va , eller 24 vill jag nog ha , Upplösning 1920 -1020 är nog vad jag siktar på .

Pris , ca 1200 -2500 kr är nog vad jag är villig att betala .

http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=p...S27EFHKUF%2fEN är det nått att ha ?
    940BE 3,0 Gigabyte 790Xud3P

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Kommer du spela mycket eller ska du jobba med grafisk programvara och bildhantering, eller är det en vanlig "allroundskärm" du är ute efter? Min nuvarande skärm har IPS-panel. Bättre skärpa med klarare färger. Den skärmen du länkar till verkar helt ok. Kolla upp recensioner på nätet först så du kan vara säker på att den är ett bra val.

VIP REALINs avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Rykteskraft
    3

Standard

Satsa på en 24 eller 27 i storlek, har jag lärt mig. Första lcd skärmen var 19, sen 22, nu 24. Blir nog 27 nästa gång jag köper en skärm.
    Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Registrerad användare Etk tiss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ålder
    48
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daniel Andersson Visa inlägg
    Denna kanske kan vara något om du vill ha en stor skärm (nästan lite sugen själv): PHILIPS 273E3SB 27" WIDE TFT BLACK - 27-tums wide-skärm i stilren design! - Produktinformation.
    Den såg ut att vara i rätt typ , och min sambo har konto där , så bara fördelar , nu ska jag gå och stryka sambon medhårs ......
    940BE 3,0 Gigabyte 790Xud3P

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Citat Ursprungligen postat av Etk tis Visa inlägg
    Den såg ut att vara i rätt typ , och min sambo har konto där , så bara fördelar , nu ska jag gå och stryka sambon medhårs ......
    Det låter bra det.

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website