DuckDuckGo
Till er som avskyr spårning av era sökningar!
Detta är en diskussion som rör Här är en vettig webbsöktjänst i Internet, uppkoppling och nätverk-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; DuckDuckGo Till er som avskyr spårning av era sökningar!...
DuckDuckGo
Till er som avskyr spårning av era sökningar!
Så det hamnar inte hos google då alltså? Kan ju va bra att ha
Skall testas direkt! kommer tillbaka med feedback.
Något du vet redan nu PsynoKhi0 som DDG saknar?
CPU: Athlon II X4 620 @ 3.25 GHz + Zalman CNPS 9900 MAX Minne: 4GB DDR3 Crucial BallistiX @ 1333 MHz CL6 GPU: 2X HD 5770 1GB GDDR5
Mobo: Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P HDD: 1+ 1 TB Samsung F3 Raid 0 Chassi: Silverstone Raven RV02-E Nätdel: Cooler Master Silent Pro 850W
Kolla gärna in mitt hembio krypin
Grejer som saknas men vore bra att ha eller grejer som saknas-tack-och-lov?
Under första kategorin kanske sökningsförslag... Bortsett de som hamnar på Failblog förstås.
Svensk text/översättning är alltid ett plus, men iaf kan man ställa in språket för träffarna.
Nåt som jag tyckte var schysst är att när träfflistan tar slut erbjuder de länkar till andra sökmotorer.
Ibland blir jag bara irriterad på översättning listen längst upp som kommer fram trots att man inte vill
CPU: Athlon II X4 620 @ 3.25 GHz + Zalman CNPS 9900 MAX Minne: 4GB DDR3 Crucial BallistiX @ 1333 MHz CL6 GPU: 2X HD 5770 1GB GDDR5
Mobo: Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P HDD: 1+ 1 TB Samsung F3 Raid 0 Chassi: Silverstone Raven RV02-E Nätdel: Cooler Master Silent Pro 850W
Kolla gärna in mitt hembio krypin
Bokmärken