Resultat 1 till 3 av 3

Nätverkskorts rekomendation

Detta är en diskussion som rör Nätverkskorts rekomendation i Internet, uppkoppling och nätverk-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; Realtek som sitter på mitt moderkort , har inte den stabiliteten jag önskar , så vad ska man köpa , ...

Registrerad användare Etk tiss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ålder
    48
    Rykteskraft
    0

Standard Nätverkskorts rekomendation

Realtek som sitter på mitt moderkort , har inte den stabiliteten jag önskar , så vad ska man köpa , 0-400 kr
    940BE 3,0 Gigabyte 790Xud3P

Supermoderator Johan Häggbloms avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Rykteskraft
    4

Standard

Är det inte bara drivrutinerna som krånglar då? Jag har inte hört att det skulle vara problem med Realteks nätverkskort.

Mvh Johan
    Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
    Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
    Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS

Registrerad användare Etk tiss avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ålder
    48
    Rykteskraft
    0

Standard

Har uppdaterat i vanlig ordning , sen jag köpte moderkortet , och inte vart nöjd med resultatet, Får starta om kortet med jämna mellanrum , får en hastighet på 0,5 , när man minst anar .
    940BE 3,0 Gigabyte 790Xud3P

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website