Mer info här.
Testar det just nu på openSUSE 64 bit, och gillar det jag ser
Jag som tycker Mouse Gestures är en ball uppfinning kan bara uppskatta den nya popupmenyn med dem![]()
Detta är en diskussion som rör Opera 11 beta tillgänglig i Internet, uppkoppling och nätverk-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; Mer info här . Testar det just nu på openSUSE 64 bit, och gillar det jag ser Jag som tycker ...
Mer info här.
Testar det just nu på openSUSE 64 bit, och gillar det jag ser
Jag som tycker Mouse Gestures är en ball uppfinning kan bara uppskatta den nya popupmenyn med dem![]()
Opera 11 ska bli intressant att testa när den släpps i skarp version!
Mvh Johan
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
Gillar 11 extremt! Började tröttna lite på 10 då Flash-prestandan av någon lustig anledning var så urkass att det inte var ur denna värld. Sen att kunna "stacka" tabbar med varandra är en väldigt simpel men ändå genialisk funktion!
Men jag väntar fortfarande på Firefox 4.0 så får vi se vem som kommer vinnande ur detta ur mitt perspektiv![]()
Vad används Opera Turbo till? är väldigt noob när det gäller den här webbläsaren. Har lite svårt att hitta i inställningarna vilket är en dröm i FireFox
Edit
Efter att ha testat Opera ett tag så märker jag att saker och ting fattas på amdforum sidan eller är det nåt annat problem med sidan?? Jag klickar på Hämta om och då är det nåt annat som saknas.
Opera Turbo kan du använda om du sitter på en dålig uppkoppling och en sida har stort innehåll som t.ex. bilder. Nackdelen är att bilderna blir suddiga men fördelen är att sidan laddar mycket snabbare. Opera Turbo kan även vara bra om du går in på en sida med kass bandbredd.
Bokmärken