Fick en inbjudan till Spotify häromdagen. Grejen är att jag inte alls är särskilt insatt i vad Spotify är för någonting. Någon som har lust att förklara? Vad gör Spotify unikt, och varför ska man använda det?
//AMD
Detta är en diskussion som rör Spotify i Internet, uppkoppling och nätverk-forumet, som är en del av Ljud, bild och kommunikation-kategorin; Fick en inbjudan till Spotify häromdagen. Grejen är att jag inte alls är särskilt insatt i vad Spotify är för ...
Fick en inbjudan till Spotify häromdagen. Grejen är att jag inte alls är särskilt insatt i vad Spotify är för någonting. Någon som har lust att förklara? Vad gör Spotify unikt, och varför ska man använda det?
//AMD
Ursprungligen postat av AMD
Har för mig det är det dära där du kan ladda ner gratis musik helt lagligt. Så det är ju en bra sak, då ipred antagligen kommer gå igenom :/
MVH
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Ladda ned musik kan du inte göra, men lyssna på strömmande musik gratis kan du däremot göra.
Mvh Johan
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
Okej, det låter ju bra.
//AMD
VA!? Då är det ju inget speciellt över huvutaget! Då duger radio ännu.Ursprungligen postat av Naruto
MVH
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Jo förvisso, men det beror på utbudet. De kanske har ett väldigt bra utbud och andra trevliga funktioner. Tänkte kika på det ikväll.
//AMD
Skulle man vilja ha låten så kan man spara musiken med AudaCity, för det programmet kan spara allt som man hör genom högtalarna
Jepp har det själv och gillar det jättemycket.Ursprungligen postat av Hunter
![]()
Efter att jag nu själv fått en invite från spotify så har jag testat, och det är bättre än jag trodde. Det är grymt (än så länge).
MVH
http://www.spotify.com/en/help/faq/#what-is-spotify
Spotify är kanon. Bra kvalité och bra utbud. Sen att det är lagligt gör det inte värre.![]()
Bokmärken