• You have 1 new Private Message Om du inte är medlem på AMD Forum har du ett nytt privat meddelande som väntar på dig. För att kunna läsa detta måste du registrera dig här.
  • Amused
  • Angry
  • Annoyed
  • Awesome
  • Bemused
  • Cocky
  • Cool
  • Crazy
  • Crying
  • Depressed
  • Down
  • Drunk
  • Embarrased
  • Enraged
  • Friendly
  • Geeky
  • Godly
  • Happy
  • Hateful
  • Hungry
  • Innocent
  • Meh
  • Piratey
  • Poorly
  • Sad
  • Secret
  • Shy
  • Sneaky
  • Tired
  • Wtf
  • Resultat 1 till 8 av 8

2 Guest Pass till World of Warcraft och StarCraft 2

Detta är en diskussion som rör 2 Guest Pass till World of Warcraft och StarCraft 2 i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Öppnade idag min super duper StarCraft 2: Wings of Liberty Collectors Edition massor med godis om nom. I spelfodralet fick ...

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      nov 2008
      Ålder
      24
      Blogginlägg
      29
      Rykteskraft
      0

Standard 2 Guest Pass till World of Warcraft och StarCraft 2

Öppnade idag min super duper StarCraft 2: Wings of Liberty Collectors Edition massor med godis om nom.

I spelfodralet fick jag 4 st Guest Pass

2 x World of Warcraft (10 dagar)
      2 x StarCraft 2 (Du får 14 dagar på dig att förbruka 7 timmars speltid)

Först till kvarn är det som gäller, du som frågar får bara välja mellan en av dessa.
      Heter du Björn får definitivt ingen av dom.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Swedish Berserks avatar
      Reg.datum
      sep 2009
      Rykteskraft
      0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jacob Hugosson Visa inlägg
      Öppnade idag min super duper StarCraft 2: Wings of Liberty Collectors Edition massor med godis om nom.

Först till kvarn är det som gäller, du som frågar får bara välja mellan en av dessa.
      Måste ha kostat en förmögenhet eller?
      Stationär: AMD Athlon II X4 620 I ATI HD4770 I 4GB 800mhz I Dual boot: Windows 7 64 Bit och Ubuntu 10.10 32 Bit I
      Bärbar1: AMD Athlon II X2 P320 I ATI HD4250 I 4GB I Dual boot Windows 7 64 Bit och Ubuntu 10.04.1 32 Bit
      Bärbar2 ( Trasig ) : AMD Athlon X2 TK-53 I NV 7150M I 2GB I Ubuntu 10.04 32 Bit I
      Spelkonsoler: Xbox 360 Slim 250GB och en PS3 Slim 320GB! Och en PS3 80GB i reserv.
      Skärm: 32 Tums LCD TV Philips. Max upplösning 1920*1080 pixlar.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      nov 2008
      Ålder
      24
      Blogginlägg
      29
      Rykteskraft
      0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Swedish Berserk Visa inlägg
      Måste ha kostat en förmögenhet eller?
      Haha jag förbeställde det för 799kr Sen höjdes det i pris med 200kr någon dag senare om jag inte minns fel. Annars var det 699kr men jag minns mycket väl att priset ökades med 200kr Oavsett helt klart värt pengarna för uppföljaren av världens bästa RPG-spel skulle kunnat lägga ut 1000kr för denna box för StarCraft kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Det första riktiga spel (enligt mig) med 3 helt olika raser/faktioner med helt egna egenskaper och en bra story!

Förbeställde det typ 3 månader innan release då jag väntat på StarCraft 2 som en dåre, men inte haft tid att kunna engagera mig i ett nytt spel av flera skäl... Idag kom dagen i alla fall

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Swedish Berserks avatar
      Reg.datum
      sep 2009
      Rykteskraft
      0

Standard

Haha jag förbeställde det för 799kr Sen höjdes det i pris med 200kr någon dag senare om jag inte minns fel. Annars var det 699kr men jag minns mycket väl att priset ökades med 200kr Oavsett helt klart värt pengarna för uppföljaren av världens bästa RPG-spel skulle kunnat lägga ut 1000kr för denna box för StarCraft kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Det första riktiga spel (enligt mig) med 3 helt olika raser/faktioner med helt egna egenskaper och en bra story!

Förbeställde det typ 3 månader innan release då jag väntat på StarCraft 2 som en dåre, men inte haft tid att kunna engagera mig i ett nytt spel av flera skäl... Idag kom dagen i alla fall
      Det var ju prisvärt! Har aldrig spelat Starcraft får kanske köpa det sen någon gång.
      Stationär: AMD Athlon II X4 620 I ATI HD4770 I 4GB 800mhz I Dual boot: Windows 7 64 Bit och Ubuntu 10.10 32 Bit I
      Bärbar1: AMD Athlon II X2 P320 I ATI HD4250 I 4GB I Dual boot Windows 7 64 Bit och Ubuntu 10.04.1 32 Bit
      Bärbar2 ( Trasig ) : AMD Athlon X2 TK-53 I NV 7150M I 2GB I Ubuntu 10.04 32 Bit I
      Spelkonsoler: Xbox 360 Slim 250GB och en PS3 Slim 320GB! Och en PS3 80GB i reserv.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      nov 2008
      Ålder
      24
      Blogginlägg
      29
      Rykteskraft
      0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Swedish Berserk Visa inlägg
      Det var ju prisvärt! Har aldrig spelat Starcraft får kanske köpa det sen någon gång.
      Originalet håller fortfarande bra spelkvalité, jag tror att StarCraft + StarCraft: Broodwar bara kostar 99 eller 149kr numera. Absolut värt pengarna!

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Swedish Berserks avatar
      Reg.datum
      sep 2009
      Rykteskraft
      0

Standard

Originalet håller fortfarande bra spelkvalité, jag tror att StarCraft + StarCraft: Broodwar bara kostar 99 eller 149kr numera. Absolut värt pengarna!
      Okej får kolla upp det sen! Tack för tipset.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Reg.datum
      jan 2009
      Ålder
      26
      Rykteskraft
      0

Standard

Fick en 14 dagars / 7 timmar speltid för Starcraft 2 av min bror som köpte spelet till release. Spelade dock bara några missions. Vart inte så spelsugen vid tillfället. Att spela med ett HD3200 & 1920x1200 skärm gjorde det inte enkelt heller att mixtra med inställningarna för att få det spelbart (nöjde mig med 720p). Tröttnade fort då det inte gick någon vidare ut med alla skuggor off och en massa andra detaljer på lägsta och ändå lagga här och var smått. Fysik effekterna som ska ta cpu craft var helt knäppa som skapade världens visuella korruption när sådant skulle uppvisas alls med det på. Så fick inte den bästa erfarenheten av det lila man spelade.

Men spelet verkade i sig lika bra som de gamla Starcraft man spelande i ungdomen. Kom fram till en bana med den där lavan som höjde sig med jämna mellanrum. Spelade inte efteråt igen fastän man hade ca 4-5 timmar kvar.

Registrerad användare
      This user has no status.

I am:
      ----

Hunters avatar
      Reg.datum
      dec 2008
      Ålder
      51
      Blogginlägg
      1
      Rykteskraft
      7

Standard

Tror inte Björn spelar såna där fjortis spel. Riktiga karlar spelar Oblivion
      CPU: AMD Phenom II 955BE 3.61GHz Quad Core|Moderkort: ASUS 790FX M4A79T Deluxe|Minne: OCZ AMD Black Edition DDR3 12800 1600MHz 4GB (2x2GB)|Grafikkort: Sapphire HD5870 1GB GDDR5 RAM|Operativsystem: Windows XP x64 och Linux Mint 10.10 x64

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
    • Du får inte posta svar
    • Du får inte posta bifogade filer
    • Du får inte redigera dina inlägg
    •  

Sökmotorkonsult