Här kan vi diskutera diverse saker om Crysis 2.
Kan börja med att säga att singleplayern är bra men vars är DirectX 11?!![]()
Detta är en diskussion som rör Crysis 2 tråden i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Här kan vi diskutera diverse saker om Crysis 2. Kan börja med att säga att singleplayern är bra men vars ...
Här kan vi diskutera diverse saker om Crysis 2.
Kan börja med att säga att singleplayern är bra men vars är DirectX 11?!![]()
Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB
Visst är Crysis 2 betydligt mer optimerat än vad ettan var?
AMD to the end of my life <3
"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.
This IS SPARTA!
för mig jag hört eller läst att det känns som en konsolkonvertering.
Men av videos så tkr jag det verkar se ut att vara skoj. För mig att man kan ladda ner demo från steam. Tänkt göra de och testa spelet.
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Enligt en annan sida så lär det inte bli nån DX11 patch eller rättare sagt så säger Crytek inget om det. Get kanske bara blir DX9 då, men för min del så spelar det ingen roll då jag är en XP x64 nörd![]()
Väntar på en patch innan jag ska spela mer, främst på grund av att serverna är sega. Men hoppas på DX11 också! Är ju lätt snyggaste DX9 spelet iaf.
Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB
Troligaste är väl att det inte blir något av Dx11 för Pc. För varför skulle de jobba på något sådant efter de släppt Pc versionen. De hoppas väl bara att den säljer så dåligt att de kommer bara satsa på konsol hädanefter. Och att deras VD säger att de har alltid använt teknologin de har till det yttersta är ju bara bullshit samt att de värnar om Pc. De är helt klart sålda helt och hållet för EA och för att tjäna storkovan på konsol.
Där vi verkligen kan satsa på ett bra och optimerat spel för Pc så har vi bara DICE och deras Battefield 3. Det kommer nog bli riktigt grymt, Svenskt kvalitéts-spel när det är som bäst.
I höst gäller det.
AMD to the end of my life <3
"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.
This IS SPARTA!
Bara jag som inte fick crysis 2 demot från steam att funka? Försökte spela det igår. Men kom bara upp ett fel meddelande =/
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Ser ut att inte bli någon DX11-patch i alla fall: No DX11 patch on tap for Crysis 2.
Bokmärken