Tjena
Jo, det är såhär att jag fick Far Cry 2 idagmen när jag ska spela online frågar spelet efter en online key, var hittar jag den? :?
Detta är en diskussion som rör FarCry 2 online key? i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Tjena Jo, det är såhär att jag fick Far Cry 2 idag men när jag ska spela online frågar spelet ...
Tjena
Jo, det är såhär att jag fick Far Cry 2 idagmen när jag ska spela online frågar spelet efter en online key, var hittar jag den? :?
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Ser att du är ovan vid att köpa spel lagligtUrsprungligen postat av Catalyst
Ett vanligt gömställe är i fodralet, eller på/i manuallen.
Hehe, nej jag har slutat ladda ner spelUrsprungligen postat av smartidiot89
Jag har provat den keyn som finns på manualen, men den funkar inte![]()
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Låter underligt.Ursprungligen postat av Catalyst
Kommer ihåg att jag hade problem med Neverwinter Nights från Atari. CD-Keyn hade en så extremt dålig font att man inte kunde se skillnad på 0, D eller O vilket vart extrema problem för min del. Inget sånt?
En gång blev ett E till ett F eftersom nedersta strecket inte syntes, knivigt.
Jag tror jag kom på hur man ska göra, tycks vara att man måste registrera spelet på ubisofts hemsida![]()
Förväntar mig en läges rapport om hur det gickUrsprungligen postat av Catalyst
![]()
En del koder kan vara svårt att se som skillnaden mellan 8 och B. Det har jag haft problem med ibland
Nähe, lyckades inte hitta någon online key där hellerUrsprungligen postat av smartidiot89
![]()
Ursprungligen postat av Catalyst
då har jag verkligen inte en aning
Bokmärken