Resultat 1 till 7 av 7

Leauge of Legends

Detta är en diskussion som rör Leauge of Legends i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Tänkte tipsa om ett gratis spel likt dota. Leauge of legends heter det (LoL). League of Legends Home | LoL ...

VIP Tobias Perssons avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard Leauge of Legends

Tänkte tipsa om ett gratis spel likt dota. Leauge of legends heter det (LoL).
    League of Legends Home | LoL - League of Legends

Finns både som US och EU klient. US är bättre enligt mig. Men vissa får stora problem med den klienten efter en patch från LoL som gör att vissa laggar otroligt mycket. Från 200ping (normalt - innan patch) till 2000+ping (efter patch).
    Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
    Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
    Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Så du spelar det själv? Vad tycker du då?

Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daniel Andersson Visa inlägg
    Så du spelar det själv? Vad tycker du då?
    Aah, jag gillar det. E sisådär att spela själv mot främlingar. Men med kompisar e det as roligt.
    Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w

Registrerad användare
    Reg.datum
    maj 2009
    Ålder
    19
    Rykteskraft
    0

Standard

Testade det, men tyckte inte om det något vidare. Fick kanske inte hela upplevelsen med allt lagg jag hade, har mobilt bredband så brukar ligga runt 150-200 och det verkade vara ännu värre här.

En annan sak som jag störde mig på va tower AI, den var sjukt dum enligt mig, tycker den borde vara mer som i Dota.

Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

Citat Ursprungligen postat av Abbe Visa inlägg
    Testade det, men tyckte inte om det något vidare. Fick kanske inte hela upplevelsen med allt lagg jag hade, har mobilt bredband så brukar ligga runt 150-200 och det verkade vara ännu värre här.

En annan sak som jag störde mig på va tower AI, den var sjukt dum enligt mig, tycker den borde vara mer som i Dota.
    Beror på vilken klient du använde (US eller EU). Och sen får man ju tänka att detta spel är gratis. Men vilket som så gör dom en ny uppdatering av spelet varje vecka. Vilket även ger en en chans att prova gubbarna då dom byter rotation.

Registrerad användare
    Reg.datum
    maj 2009
    Ålder
    19
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tobias Persson Visa inlägg
    Beror på vilken klient du använde (US eller EU). Och sen får man ju tänka att detta spel är gratis. Men vilket som så gör dom en ny uppdatering av spelet varje vecka. Vilket även ger en en chans att prova gubbarna då dom byter rotation.
    Vet inte vilken jag använde, troligen EU. Hur mycket måste man spela för att låsa upp mer hjältar? Gratis är ju bra om man vill prova det, men annars föredrar jag nog faktiskt att man betalar en avgift och sen har det som spelet har att erbjuda. Känns som allt blir mycket dyrare om man ska hålla på med en massa småbetalningar.

Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

Citat Ursprungligen postat av Abbe Visa inlägg
    Vet inte vilken jag använde, troligen EU. Hur mycket måste man spela för att låsa upp mer hjältar? Gratis är ju bra om man vill prova det, men annars föredrar jag nog faktiskt att man betalar en avgift och sen har det som spelet har att erbjuda. Känns som allt blir mycket dyrare om man ska hålla på med en massa småbetalningar.
    hmm jadu ingen aning. Man får IP/XP efter varje match (som man spelat klart dvs. vunnit/förlorat). Finns gubbar för 450ip upp till 6.3k ip.
    Än en gång dock, roligare om man spelar med någon man känner. Inte det roligaste att spela själv. Men ibland har man turen att få spela med trevligt folk .

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website