Resultat 1 till 4 av 4

Magicka

Detta är en diskussion som rör Magicka i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Hehe, känns som att jag skapar alla spel trådar. Men dom flesta känner väll till det nytänkande spelet som Skellefteå ...

VIP REALINs avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Rykteskraft
    3

Standard Magicka

Hehe, känns som att jag skapar alla spel trådar.

Men dom flesta känner väll till det nytänkande spelet som Skellefteå borna har skapat nyligen.

Magicka on Steam

Det kostar bara 90kr och man kan spela kampanjen både singleplayer och co-op 4 personer.
    Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Registrerad användare Corns avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ålder
    17
    Rykteskraft
    3

Standard

Jag testspelade det för ett par år sedan här i Skellefteå när det fortfarande var i utvecklingsstadiet. Det var riktigt kul då, och är säkert roligare nu. Jag funderade på att köpa det när det släpptes, men det har aldrig blivit av.

Det ska väl komma ett nytt spel eller om det blir mer som en expansion, Magicka Vietnam.
    Chassi: Ett ruckel HP-chassi | Processor: AMD Athlon 64 X2 5000+ 2,6 GHz | Minne: 2 GB DDR2 667 MHz | Hårddiskar: 360GB + 500GB + 1 TB WD Elements | Grafikkort: XFX Radeon HD4770 512 MB @ 868MHz/1102MHz | Nätaggregat: Corsair VX450 | Tangentbord: Något standard av HP | Mus: Mionix Naos 5000 | Musmatta: Mionix Sargas 460 | Skärm: Acer V233H @ 1920 x 1080

VIP REALINs avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Rykteskraft
    3

Standard

Citat Ursprungligen postat av Corn Visa inlägg
    Jag testspelade det för ett par år sedan här i Skellefteå när det fortfarande var i utvecklingsstadiet. Det var riktigt kul då, och är säkert roligare nu. Jag funderade på att köpa det när det släpptes, men det har aldrig blivit av.

Det ska väl komma ett nytt spel eller om det blir mer som en expansion, Magicka Vietnam.
    Jo det ska komma en expansion, ganska rolig trailer. YouTube - Magicka Vietnam: Announcement Trailer
    Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | OCZ Vertex 2 120GB | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Registrerad användare Micke50s avatar
    Reg.datum
    apr 2012
    Ålder
    50
    Blogginlägg
    1
    Rykteskraft
    1

Standard

Jag provade det ett par gånger men tyckte inte om det,då gillade jag Torchlight bra mycket bättre.

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website