Har nån av er provat Max Payne 3 än i så fall är det bra ?
Detta är en diskussion som rör Max payne 3 i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Har nån av er provat Max Payne 3 än i så fall är det bra ?...
Har nån av er provat Max Payne 3 än i så fall är det bra ?
Vilka spel har du köpt då ?
Vad gillar du Diablo 3 ? själv har jag inte köpt det än tänker vänta tills jag får min nya dator.Längtar sjukt efter Boderlands 2kan knappt vänta tills det kommer.Är väldigt nyfiken på Far Cry 3 åxå.Vad gillar du Dead Island ? har varit nyfiken på det ett tag
Ok låter bra för min delHoppas bara att min hyresvärd börjar att fixa till mitt sovrum denna vecka så jag får min kompensation nästa månad,det börjar att bli något tröttsamt att ha det så här med fukt renaren i sovrummet och halva golvet upp rivet och alla möbler intryckta i ett litet vardagsrum,plus att man är ju sjukt sugen på att få köpa sakerna till datorn,för denna gamla burken har den sista månaden blivit mer seg än vanligt.
Lider med dig, både när det gäller strulet med hyresvärden och att din dator verkar sjunga på sista versen. Du har i alla fall något att se fram emot med en ny fräsch dator vad du nu än väljer för komponenter till den. Min går som en klocka och det är verkligen som natt och dag mot gamla datorn. Snabb hårddisk gör verkligen skillnad och jag tycker mig se en avsevärd prestandaförbättring när det gäller hur snabbt Windows 7 startar och stänger ner. Då pratar vi om skillnaden mellan 7000 RPM och 10000 RPM.
Ja det blir gött när rummet är fixat ska ringa hyresvärden i morgon och säga till honom,och sen som du säger så blir det het klart skönt när man får dom nya komponeterna och en nya fräsch dator.Härligt att din dator startar snabbare än innan för jag vet hur segt det kan vara att starta upp sin pc,min är fruktansvärt seg att starta upp.Är det ok om jag frågar på ett ungefär vad delarna till din nya dator gick på utan chassi ?
Absolut okej att fråga!Snålade ju inte på någon komponent så det blev ju en del. Köpte allt på Webhallen förutom minnena, kylaren och kylpastan. Minnena köpte jag på Inet, processorkylaren på Proshop och kylpastan på Cooling Stuff. Totalt gick det på strax över 15.000 utan chassi. Saker jag hade kunnat ändra på är att bara ta en Velociraptordisk istället för två, ta ett något enklare moderkort, välja FX-8120 istället för FX-8150, köra med 8GB minne istället för 16GB. Det har absolut funnits utrymme för att "optimera" prislappen men kände att jag denna gång inte ville göra det. Har alltid gjort det tidigare och det här är det egentliga första datorbygget med retailprodukter där allt byggs helt från grunden.
Bokmärken