Resultat 1 till 2 av 2

StarCraft 2 tråden

Detta är en diskussion som rör StarCraft 2 tråden i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Tjenare! Avslutade StarCraft 2 kampanjen efter 2 långa dagar - det tog slut för fort och Heart of the Swarm ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard StarCraft 2 tråden

Tjenare!

Avslutade StarCraft 2 kampanjen efter 2 långa dagar - det tog slut för fort och Heart of the Swarm kommer inte första 2012 Bästa ögonblicket var när definitivt när Zeratul möter Kerrigan och slutscenen glömmer jag nog aldrig *snyft*. Ja storyline är viktiga grejer Jag gillar dock att det bara var 1 lång kampanj i spelet det gjorde hela upplevelsen mycket bättre överlag till skillnad från 1:an med totalt 6 st korta kampanjer som tog slut allt för fort.

Tänkte spela om kampanjen på Hard och fixa alla achievments nu men det lär ta ett tag då jag fortfarande är mycket ringrostig från att ha lagt StarCraft 1 på hyllan för flera år sedan.

Undrar om vi har några på forumet som spelar StarCraft 2? Skulle vara kul att lira ihop med lite folk på forumet, vågar inte spela med mina irl vänner då jag suger i PVP och behöver träna upp mig lite innan

Registrerad användare mjaas avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ålder
    22
    Rykteskraft
    0

Standard

Nog kör man endel SC2 Har dock blivit lite dåligt med det på sista tiden, jobbat rätt mycket..

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website