Halloj!
Tänkte bara ta upp detta sköna spel. Aldrig riktigt varit insatt i warhammer. Men har spelat detta spel och måste säga att det var väldigt underhållande.
Jag vart väldigt fast i det.
Någon mer som spelar/spelat detta?
Detta är en diskussion som rör WH40k Space Marine i Spel-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Halloj! Tänkte bara ta upp detta sköna spel. Aldrig riktigt varit insatt i warhammer. Men har spelat detta spel och ...
Halloj!
Tänkte bara ta upp detta sköna spel. Aldrig riktigt varit insatt i warhammer. Men har spelat detta spel och måste säga att det var väldigt underhållande.
Jag vart väldigt fast i det.
Någon mer som spelar/spelat detta?
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Ingen annan som spelar detta underbara spel?
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Har fullt upp med Borderlands just nu.Vad är det för typ av spel? Kan du länka mer info?
Jo men visst kan jag det.
Det är ett action spel som man spelar i tredje persons perspektiv (tror det heter så, man ser över axlarna).
SP är så att man är en space marine som ska försvara sig mot en infektion av orker och kaos (sammanfattas till typ elaka space marines).
Väldigt underhållande. Men också väldigt mycket blod (gore'igt).
I MP så slåss man i lagg mot ett annat lag. Det är space marines mot kaos.
Det kan vara deathmatch eller att man ska fånga mark. (gillar fånga mark mer, personligen).
Warhammer 40,000: Space Marine - Gamereactor Sverige
Bokmärken