Svara på frågan.
Själv använder jag Firefox, funderar på att prova Chrome, dock.
Eleventh post.
Detta är en diskussion som rör Vilken webbläsare använder Du? i Microsofts operativsystem-forumet, som är en del av Spel och mjukvara-kategorin; Svara på frågan. Själv använder jag Firefox, funderar på att prova Chrome, dock. Eleventh post....
Svara på frågan.
Själv använder jag Firefox, funderar på att prova Chrome, dock.
Eleventh post.
Jag använder både Internet Explorer och Firefox. Dock så använder jag Firefox mer.
//AMD
Använder Firefox till större delen utom när jag patchar med windows update
CPU: AMD Phenom II 955BE 3.61GHz Quad Core|Moderkort: ASUS 790FX M4A79T Deluxe|Minne: OCZ AMD Black Edition DDR3 12800 1600MHz 4GB (2x2GB)|Grafikkort: Sapphire HD5870 1GB GDDR5 RAM|Operativsystem: Windows XP x64 och Linux Mint 10.10 x64
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
Jag använder Opera Mini i mobilen. Det får räckaUrsprungligen postat av lbs129
//AMD
Firefox som standard. Men jag gillar att testa nya/olika. Även Opera är en bra webbläsare. Men oftast Firefox och ibland Explorer :/
MVH
ASUS G53SX || Fri frakt hos Inet.se
Vad skönt det är att kunna ställa själva frågan utan att få en fråga tillbaka, dvs "Vad är en webbläsare".
Det verkar som att ingen som vet vad en webbläsare är använder Internet Explorer mer än någon annan webbläsare.
Samma här men använder mest Internet Explorer.Ursprungligen postat av AMD
Make a choice, nerds! Internet Explorer, eller Firefox?
Propaganda FTW
När man ser den bilden vart jag mer lockad till Internet Explorer :shock:Ursprungligen postat av Miqaele
Bokmärken