Resultat 1 till 4 av 4

Bästa återförsäljaren avbetalning/garanti?

Detta är en diskussion som rör Bästa återförsäljaren avbetalning/garanti? i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Tjenare! Tänkte byta ut våran gamla "tjock-TV" då den är väldigt ful, saknar HDMI och har en on/off knapp som ...

Registrerad användare
    Reg.datum
    nov 2008
    Ålder
    22
    Blogginlägg
    29
    Rykteskraft
    0

Standard Bästa återförsäljaren avbetalning/garanti?

Tjenare!

Tänkte byta ut våran gamla "tjock-TV" då den är väldigt ful, saknar HDMI och har en on/off knapp som knappt fungerar längre så den står ofta på standby.

Det är nog ingen nyhet att man inte är stenrik som studerande men nu när man får en skaplig 37-42" tv med 1080p för 4000-5000kr är jag sugen på att ta en på avbetalning. Så jag frågar er vilka butiker som har de bästa alternativen för att ta en TV på avbetalning samt ska butiken gärna ha bra garanti villkor.

Med bra garantivillkor går alltså Elgiganten bort då jag ENBART haft dåliga erfarenheter av den dom. Allt jag och min familj lämnat in där har tydligen varit "fuktskadat" eller haft någon annan lustig defekt jag aldrig hört talats om

Hade väl tänkt mig att ta en avbetalning på 6 månader och det spelar ingen roll om det är en nätbutik eller fysisk butik.

Admin Daniel Anderssons avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Blogginlägg
    31
    Rykteskraft
    10

Standard

Komplett.se tycker jag har bra (smidig) avbetalningsmöjligheter, men då måste man ha e-legitimation. Dessutom har jag haft positiva erfarenheter av returärenden, och även en vän som fick problem med en kamera. Nackdelen är att du själv inte kan välja avbetalningsperiod då alla är på 36 månader som standard. Dock kan man göra extra inbetalningar så det är ett ickeproblem som jag ser det.

Annars är Dustin Home ett bra alternativ. Köpte själv min senaste TV hos dem.

VIP Tobias Perssons avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Blogginlägg
    10
    Rykteskraft
    4

Standard

Kan rekommendera onoff. Inte dom billigaste. Men jag fick ett kredikort hos dom på 5000kr utan säkerhet pga. jag var studerande.
    Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
    Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
    Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes

Aja
    Aja är inte uppkopplad
    Registrerad användare
    Reg.datum
    aug 2011
    Rykteskraft
    0

Standard

Citat Ursprungligen postat av Daniel Andersson Visa inlägg
    Komplett.se tycker jag har bra (smidig) avbetalningsmöjligheter, men då måste man ha e-legitimation. Dessutom har jag haft positiva erfarenheter av returärenden, och även en vän som fick problem med en kamera. Nackdelen är att du själv inte kan välja avbetalningsperiod då alla är på 36 månader som standard. Dock kan man göra extra inbetalningar så det är ett ickeproblem som jag ser det.

Annars är Dustin Home ett bra alternativ. Köpte själv min senaste TV hos dem.
    Håller med!
    Har bara goda erfarenheter av komplett! Nu har du väl antagligen redan köpt något men för framtida läsare så kan jag lika gärna skriva med

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Sökmotoroptimering    SmartViper Certified Website