Ja precis vad det låter som!
Gå in på www.komplett.se -> tryck på processorer. Vad får ni upp?
För att få välja AMD tryck på processorer en gång till.
Detta är en diskussion som rör Komplett <3 Intel i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Ja precis vad det låter som! Gå in på www.komplett.se -> tryck på processorer. Vad får ni upp? För att ...
Ja precis vad det låter som!
Gå in på www.komplett.se -> tryck på processorer. Vad får ni upp?
För att få välja AMD tryck på processorer en gång till.
intressant, blir bojkott där.
[CPU] 9500,9750,940,705e,955;i7(portabel);965 [GPU] 5750, 5870 [HD] WD640, WD1GB; WD750; Samsung200, Hitachi250, [MONITOR] 30", 23", 21", 20"
AMD Phenom II X3 720 Black Edition har bättre snittvärde än 3 av Intel-processorerna på kundrekommendationslistan.
Antingen så har Intel med ett finger i spelet och Komplett helt körda eller så är det bara så att Komplett är helt körda.
AMD Phenom II X4 965 MSI 790FX-GD70 Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz 2x2GB PowerColor Radeon HD4670 1GB Crucial SSD M225 64GB Arch Linux
skärp er, bara för att dem säljer några intel-varor där så behöver ni inte bojkotta dem.. det finns amdvaror där också.
(och sen kanske de väljer att ha dem "först" bara för att de egentligen säljer bäst?, det kanske är så, vem vet)
Ursprungligen postat av frågig
jo kanske de men dom e inte heller billigast på AMD prylar lrhur, sen är deras frakt helt galen.
Lås vad ja skrev i tråden, trycker du på processorer så kommer enbart Intel upp och du har ingen möjlighet att välja något annat om du inte råkar trycka där igen herr frågig.Ursprungligen postat av frågig
Har inga problem med att dom säljer Intel varor (öööh, hade ja det skulle ja inte kunna köpa några datorprylar någonstans?) men det här är bara fult.
I princip alla de jag känner har ingen aning om vad amd är, de flesta har nog hört intel men de skulle absolut inte fatta att klicka vidare till amd processor. man måste leta specifikt efter amd för att fatta det därUrsprungligen postat av frågig
amd är absolut ett bättre köp för en mycket stor majoritet idag, så det är att lura kunden
[CPU] 9500,9750,940,705e,955;i7(portabel);965 [GPU] 5750, 5870 [HD] WD640, WD1GB; WD750; Samsung200, Hitachi250, [MONITOR] 30", 23", 21", 20"
En AMD finns i alla fall med9/10 bilderna där är en Intel, Jag tror att jag beställer grafikkortet lokalt istället. Jag har avbeställt mina grafikkort från komplett eftersom dom inte visste när dom skulle komma in igen. Det får väl vara som ett straff då
Jag håller med smartidiot89, idiotiskt att man ska behöva trycka två gånger för att komma till rätta stället
Jag har också reagerat på detta, men ska erkänna att jag inte dragit samma slutsats som smartidiot89 gjort. Om det är så är det verkligen illa. Jag har mer trott att det varit någon bugg i deras system. Innan vi drar några förhastade slutsatser kanske någon kan slänga iväg ett mail till Komplett.se för att höra hur det verkligen ligger till?
//AMD
Kan bara hoppas det är en bugg, för när du trycker på processorer så syns enbart Intel och du får inga andra valmöjligheterUrsprungligen postat av AMD
vem tänker på att trycka på processorer en gång till egentligen?
![]()
Bokmärken