Komplett.se - Veckans erbjudande
Så vad är detta?Ska sitta vid datorn då iaf, är det något Intel skräp dom visar upp så flyger datorn ut genom fönstret
![]()
Detta är en diskussion som rör Komplett "Oslagbart tidsbegränsat erbjudande" i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Komplett.se - Veckans erbjudande Så vad är detta? Ska sitta vid datorn då iaf, är det något Intel skräp dom ...
Komplett.se - Veckans erbjudande
Så vad är detta?Ska sitta vid datorn då iaf, är det något Intel skräp dom visar upp så flyger datorn ut genom fönstret
![]()
Fyller år dan efter o har inget på önskelistan, ber morsan/farsan köpa vad fan det nu kan tänkas va ^^
Yay, äntligen igen!
Har handlat 2 saker förut på Kompletts 1337 rea, en AMD 965 C3 till brorsan för 945kr (fanns 300 ex) och en 1TB Western Digital Green hårdisk för 425kr (till brorsan)
Hoppas det är ett grafikkort så får brorsan en ny dator den här månaden.![]()
hann få hårddisken, skulle viljat få processorn också, men hade inte råd. Antaligen inte denna gång heller, varför den 15? Inte hunnit fått pengar då heller.
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Förra gången hade de ju ett väldigt fint erbjudande...Det jag personligen tycker vore trevligt är om det är billiga minnen, de priserna har ju verkligen skjutit i höjden
Synd att de har så förbaskat dyr frakt bara...Minns när jag var sugen på DMC4 för 99 kr, blev tusan 300 med deras frakt(vilket gjorde att jag sket i det)
Fick stressa lite på jobbet men nu är jag här! Den här gången missar ja fan inte kompletts olagligt billiga erbjudande vad det nu kan vara
EDIT: Fail, det var ju imorgon![]()
Senast redigerat av Jacob Hugosson den 2010-04-14 klockan 13:36.
Ett chassi.... Komplett.se - Cooler Master HAF 932 Big Tower Svart varför?
AMD to the end of my life <3
"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.
This IS SPARTA!
Bokmärken