Hej!
Någon som handlat hos Multitronic? Är de bra? De har väldigt bra pris på Creative Aurvana Live som jag planerar köpa.
//AMD
Detta är en diskussion som rör Någon som handlat hos Multitronic? i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Hej! Någon som handlat hos Multitronic? Är de bra? De har väldigt bra pris på Creative Aurvana Live som jag ...
Hej!
Någon som handlat hos Multitronic? Är de bra? De har väldigt bra pris på Creative Aurvana Live som jag planerar köpa.
//AMD
Du kan ju läsa vad kunderna ger för omdöme hos prisjakt.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=2893
Betyg: 6.6 av 10 möjliga.
Det är väl ganska okay, men inte alldeles i topp.
![]()
douglasen
Hmm jo såg det. Dock kan jag stå ut med en lite längre leveranstid, men jag vill ha sjyssta villkor om problem med produkten uppstår.
//AMD
Multitronic är tydigen baserat i Finland eller har sitt lager där... Kommer ihåg vid releasen av Phenom II var Multitronic minst 2-3 dagar före alla andra med att ha den inne så folk beställde och fick hem den ganska fort... Vet dock inte hur dom fungerar vid garantiärenden![]()
Men vad ja vet är det en bra butik man vågar handla ifrån iaf, men uppstår det bekymmer kan ja tänka mig att du har lite huvudvärk att se fram emot
Huvudvärk är det sista jag vill ha. Får ta mig en seriös funderare helt enkelt. Om man får problem med dem kanske Catalyst kan rycka in?Ursprungligen postat av smartidiot89
![]()
//AMD
Han kan ju sätta sig på sin moped och slå skiten ur Multitronic personalen om dom krånglar med våran Admin :roll:Ursprungligen postat av AMD
Bokmärken