Inet.se har börjat sälja MSI och med detta har dom ruggigt bra kampanjpriser!
Datorkomponenter - Moderkort - För AMD-processor - Socket AM3 (DDR3) - MSI - Inet.se
Tänkte tipsa AMD Forum om detta innan det är över![]()
Detta är en diskussion som rör Ruskigt billig kampanj på Inet.se! i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Inet.se har börjat sälja MSI och med detta har dom ruggigt bra kampanjpriser! Datorkomponenter - Moderkort - För AMD-processor - ...
Inet.se har börjat sälja MSI och med detta har dom ruggigt bra kampanjpriser!
Datorkomponenter - Moderkort - För AMD-processor - Socket AM3 (DDR3) - MSI - Inet.se
Tänkte tipsa AMD Forum om detta innan det är över![]()
Go morgon, kan inte sova igen? själv la jag mig klockan 21:00 igår och jag kan inte sova mer än ett visst antal timmar + att katthelvetet gnäller och river ner saker på golvet. Helt omöjligt att sova när hon sätter igång. För att vara lite mer ontopic. Har du råd att köpa datordelar när du är arbetslös? eller du kanske har lagt undan en del cash?
Höhö oavsett om jag är arbetslös fixar jag alltid pengar på ett eller annat sätt numeraSen får jag min sista lön i November månad, så väntar ja på 2 månaders sjukpenning från försäkringskassan som tar sin goda tid, ska gå på vuxendagis(arbetsförmedlingen) och få A-Kassa.
Jag önskar att jag kunde vinna nån mille, men när jag kommer kritan så blir det ingen inlämning av några kuponger. Är helt enkelt för passiv när det gäller att ta tag i saker och ting och det kommer att bli min undergång. Jag skulle vilja ha en dator till men om det skulle bli MSI är jag tveksam till, troligen ett Asus moderkort igen. Har bara haft ett kort och det var med nVidia chipset tror jag. Inbyggda nätverkskortet funkade inte (trodde jag) men det funkade under Linux men inte i Windows. Tror det var nån brandvägg i drivrutinen som gjorde att det inte funkade. Det var lika dant med mitt Soltek kort som hade nåt liknande nätverkskort från nVidia. Skit säger jag bara. Det kortet från MSI kunde inte heller hantera minnen i alla slottarna, det blev blåskärm direkt. MSI K8N Neo2-FX (socket 939) hette kortet så det var länge sedan jag hade ett från MSI![]()
Senast redigerat av Hunter den 2010-10-17 klockan 07:50.
Tycker det är jobbigt att dom ska ha olika bios allihopa. En polare köpte en 1090BE och ett crosshair IV formula.
Så fråga han mig om ja kunde klocka och göra iordning den. Javisst svarade jag..
Jo tjena, fattade knappt någonting. Klockningen lyckades ja lista upp lite halft sådär. Men gick aldrig bort cool and quiet xD
Så nu pendlar den mellan 1,6 och 4,3 tror ja
Nej gigabyte ffs!
Äntligen så börjar de sälja riktiga brädor. Det är väldigt efterlängtat det där, de sa förut i våras att de skulle börja sälja i sommras men det gick kanske inte så bra.
AMD to the end of my life <3
"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.
This IS SPARTA!
Det verkar vara riktigt bra priser på bra moderkort!Jag skulle kanske ha köpt ett om jag hade haft DDR3-minnen, för det känns lite surt att behöva byta ut mina 4 x 2 GB DDR2-minnen som jag inte har haft särskilt länge.
Mvh Johan
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
AMD to the end of my life <3
"People first, products and profit will follow" Jerry Sanders, one of the eight founder´s of AMD.
This IS SPARTA!
Bokmärken