Lite udda request men här kommer den!
För ungefär 1 år sedan stängdes PcCity i Linköping vilket egentligen var våran enda "riktiga" datorbutik. Där hade dom i alla fall ett stort sortiment av allt och ingenting, speciellt vad gäller RAM minnen(något jag saknar djupt), hårddiskar, grafikkort, chassin, fläktar, anslutningar m.m
Men i dagsläget har ingen fyllt platsen PcCity hade i Linköping och vi har idag 2 pytte små datorbutiker, varav ena har ett någorlunda sortiment och höga priser, medans den andra är en butik för företag så den har billiga priser men sortimentet är inget att hurra för... NetOnNet ska öppna i Linköping men det är knappast en bra butik i mitt tycke.
Det som viktigaste är att dom har ett rejält utbud av DDR3 budget minnen, ungefär som komplett.se har men jag måste få titta på stickorna i person för att handplocka dom jag vill ha.
Så min fråga är om någon känner till en bra och gärna stor välsorterad datorbutik i närheten av Linköping där sortimentet är bra och priserna är acceptabla precis som gamla PcCity? Ja vet att vi har ett antal som bor relativt nära mig här på forumet så kom med tips och förslag till en utfryst jävel![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svara med citat

Bokmärken