Var köper du helst dina AMD-komponenter? :roll:
//AMD
Detta är en diskussion som rör Var köper du helst dina AMD-komponenter? i Återförsäljare-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Var köper du helst dina AMD-komponenter? :roll: //AMD...
Var köper du helst dina AMD-komponenter? :roll:
//AMD
bor i Finland så jag beställer härifrån: http://www.tietoasema.fi/eshop![]()
![]()
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Tjena!
Eftersom jag jobbat både på inwh och dustin brukar det bli därifrån men det kan variera beroende på pris och tillgänglighet.
Puss!
//mecka
There is nothing bigger than the little things.
Hej!
Jag handlar de flesta av mina datordelar från Inet. Det är den bästa internetbutiken jag vet. Synd att du inte hade med den i omröstningen.![]()
Mvh Johan
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
Bra att du tog upp det! Känner flera som handlar av dem. Ska lägga till Inet somUrsprungligen postat av lbs129
omröstningsalternativ![]()
//AMD
Phenom II x4 960T || MSI 770 || Corsair 2x4GB || XFX 6870 || Samsung SSD || OCZ 500w
Fri frakt hos Inet.se? [Ja tack]
Billig PS Vita till salu! -> Blocket - PS Vita säljes
Inet, Dustin, Komplett/Inwarehouse och några till beror helt på pris inkl. frakt. Oftast blir det www.inet.se mycket bra butik och vart i kontakt med personalen ett antal gånger via mail med trevligt bemötande
Blir hos dom som är billigast.
Omröstningen har på grund av en smärre incident blivit nollställd. Jag ber Er som hade röstat att rösta igen och alla andra medlemmar är själklart välkomna att rösta som vanligt.
Mvh Johan
Även kallad lbs129 | Stolt Opera-användare | Supermoderator och korrekturläsare
Stationär: AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA770-UD3, AMD 770, XFX Radeon HD4770 YDF 512 MB, Corsair XMS2 PC6400 8 GB, WD Caviar Blue SATA-II 2*640 GB RAID 1, Windows Vista Home Premium 64-bit
Extra/HTPC: AMD Athlon 64 X2 3800+ 2,0 GHz, Asus A8N-SLI, nVidia nForce 4 SLi, Asus EN6600GT Top, Kingston ValueRAM PC3200 2GB, Hitachi Deskstar P7K500 SATA-II 500 GB, Varierande OS
Jag köpte min 6400+ BE processor där, det tog 2-3 dagar bara. Väldigt snabbaUrsprungligen postat av Naruto
. Övrigt så köper jag som vissa andra här där det är billigast. Komplett, Inet, Webhallen och före detta Datorbutiken.com. Förr så handlade jag även på dataparadiset, vissa saker var väldigt dyra medan andra saker var billigare än nån annan stans. Dom verkar inte vara nåt paradis längre då dom fått en del kritik. En kille hade fått krav att betala en vara som han redan betalat, men han klarade sig då han hade kvar kvittot
Bokmärken