Vad är det sista ni har köpt? Kläder, hårdvara, spel?
Mitt senaste: En äkta kopia av Xenogears! 510kr inkl. frakt från USA, oj vad det kittlar till mellan bena :x
Detta är en diskussion som rör Erat senaste inköp? i Övriga ämnen-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Vad är det sista ni har köpt? Kläder, hårdvara, spel? Mitt senaste: En äkta kopia av Xenogears! 510kr inkl. frakt ...
Vad är det sista ni har köpt? Kläder, hårdvara, spel?
Mitt senaste: En äkta kopia av Xenogears! 510kr inkl. frakt från USA, oj vad det kittlar till mellan bena :x
Senaste jag köpte.. Nåt som kostar nåt (sånt under 100kr köper man för ganska ofta.. så räknar inte med det).
Måste vart mitt grafikkort, sapphire hd4850 DS
MVH
ASUS G53SX || Fri frakt hos Inet.se
Oh my god!!! :shock: *Älska Xenogears*Ursprungligen postat av smartidiot89
![]()
Mitt senaste inköp... hmm...det måste ha varit samlingsboxen med Spidermanfilmerna på Blu-ray. När det gäller datorrelaterade produkter så var det ny mus jag köpte senast.
//AMD
Du kan få hålla i den en liten stundUrsprungligen postat av AMD
Ska köpa hem Xenosaga III också w00t w00t.
Tack för erbjudandet!Ursprungligen postat av smartidiot89
![]()
Du borde verkligen skaffa boken Xenogears Perfect Works ~ The Real Thing ~. Jag köpte den i Japan när jag var där.
[youtube:2x8qid6n]http://www.youtube.com/watch?v=wvOg6cHVWaw[/youtube:2x8qid6n]
//AMD
Vill ha.... Nästan så man vill slänga ut 2000 på ebay för den...
Erbjuder du så mycket kan du få min för 2.000 kr.Ursprungligen postat av smartidiot89
![]()
//AMD
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Hade slagit till på en gång om jag hade dom kontanterna tro mig! Hade till och med åkt upp till stockholm för att plocka upp den personligenUrsprungligen postat av AMD
Just nu ska mina pengar gå till hårdvara
![]()
Köpte till slut Benq FP241W från Dustinhome.se på postförskott... Sitter med avi här i knät och är förbannad över att jag måste vänta en hel vecka innan jag kan hämta ut den![]()
Bokmärken