Tjosan hejsan
Först, om en sådan här tråd finns från förut så kan mod ta bort den här, lyckades inte hitta en likadan.
Så, här ska ni alltså skriva vad ni har gjort idag; jag börjar:
Spelat Halo 3 mest hela dagen![]()
Detta är en diskussion som rör Vad har du gjort idag? i Övriga ämnen-forumet, som är en del av Övrigt-kategorin; Tjosan hejsan Först, om en sådan här tråd finns från förut så kan mod ta bort den här, lyckades inte ...
Tjosan hejsan
Först, om en sådan här tråd finns från förut så kan mod ta bort den här, lyckades inte hitta en likadan.
Så, här ska ni alltså skriva vad ni har gjort idag; jag börjar:
Spelat Halo 3 mest hela dagen![]()
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Var på stan och ändrade alla klockor till sommar tid hos morsans affär. Sen har jag bara spelat GTA IV.
Tråd om 3D Design
3d-designer-t1945.html
Om du var smartare hade du sparat tid genom att INTE göra IQ-test.
Åkt hem från tjejen, Spelat biljard med kompisar, gick vidare med alla till internet cafe och körde BF2 och COD 5 Nazi zombies tills nu... Och nu ska jag plugga.
My fellow citizens, I stand before you! Because if i stood behind you, you wouldn't see me.
Ursprungligen postat av lillegosse
Vad har du för live namn?![]()
[offtopic:3uulex5c]Är ledsen, för jag är inte sån som syssla med äkta kopia.[/offtopic:3uulex5c]Ursprungligen postat av mjaa
Tråd om 3D Design
3d-designer-t1945.html
ajjdå, du bör överväga att köpa det. Mycket roligt att spela med kompisar onlineUrsprungligen postat av lillegosse
![]()
Lite offtopic, men kan Xbox 360 spelare med Live adda personer som spelar på dator med Live?Ursprungligen postat av mjaa
| X3 720 | M4A785D-M Pro | HD5770 | 4 GB DDR2 | 250 GB HDD | TruePower 650 | P180 Mini | Win 7 Ultimate x64 |
Ursprungligen postat av Catalyst
Tror tyvärr inte det. skiljer sig ju en del mellan pc och xbox versionen
Annars skulle spelupplevelse inte lika kul när man spelar Xbox 360 med handkontroll medan PC kör tangentbord och mus.Ursprungligen postat av mjaa
Tråd om 3D Design
3d-designer-t1945.html
Ja idag har jag jobbet, sitter hemma hos min mor då hon är iväg på Ålandskryssning tillsammans med mina syskon.
Så sitter och är hundvakt, saknar min dator då jag idag fick mitt paket från Alina Systems!![]()
Bokmärken